Απλά βήματα για τη φροντίδα της καρδιάς μας

Δύο από τους σημαντικότερους παράγοντες κινδύνου για καρδιοπάθειες είναι τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης και αρτηριακής πίεσης.

Δύο από τους σημαντικότερους παράγοντες κινδύνου για καρδιοπάθειες είναι τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης και αρτηριακής πίεσης. Γι” αυτό και ο έλεγχός τους είναι απαραίτητος ακόμα και για άτομα μικρότερης ηλικίας, αθλητές ή και εκείνους που έχουν φυσιολογικό βάρος. Όλοι λοιπόν θα πρέπει να υιοθετήσουμε απλές αλλά ουσιαστικές καθημερινές συνήθειες που συμβάλλουν στην καλύτερη υγεία μας.

  1. Να καταναλώνουμε συστηματικά προϊόντα με φυτικές στερόλες (μαργαρίνη, γάλα, γιαούρτι, ρόφημα γιαουρτιού), οι οποίες, σύμφωνα με ανεξάρτητες κλινικές έρευνες, μειώνουν τα επίπεδα της LDL «κακής» χοληστερίνης 7%-10% σε 2-3 εβδομάδες, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
  2. Να εντάξουμε την άσκηση στη ζωή μας αυξάνοντας σταδιακά τη διάρκεια και τη συχνότητα, ώστε να φτάσουμε τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινά.
  3. Να εντάξουμε στη διατροφή μας τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά και να διακόψουμε το κάπνισμα.
YOGA with FRANKIE