Διατροφή και γυμναστήριο: Τι πρέπει να κάνεις για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα

Η άποψη πήγαινε γυμναστήριο για να χάσεις κιλά αποτελεί  ένα τεράστιο ψέμμα. Αυτό σημαίνει ότι ξοδεύεις ώρες στο γυμναστήριο και μετά στο  σπίτι  κατεβάζεις ότι έχει μείνει στο ψυγείο. Φυσικά με αυτό το τρόπο δε πρόκειται να αποκτήσεις γυμνασμένο κορμί ούτε να αδυνατήσεις! Αυτό που χρειάζεται είναι συνδιασμός σωστής διατροφής και άσκησης.

Μεγάλη μερίδα ατόμων σκέφτονται με την εξής λογική: “Τόση ώρα διάδρομο έκανα μου αξίζει μια πίτσα”. Αύτη η άποψη -που είναι και η επικρατέστερη- είναι ένα μεγάλο λάθος. Σίγουρα δε μιλάμε για υπερβολές, δηλαδή να μη τρώμε καθόλου μετά το γυμναστήριο, αλλά σίγουρα η κατανάλωση λιπαρών τροφών κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και να γυμναζόμαστε δε θα φέρει τα αποτελέσματα που επιδιώκουμε.

Πρίν τη γυμναστική καλό είναι να καταναλώνουμε τροφές που έχουν ενέργεια όπως είναι τα φρούτα (ιδανικά μπανάνα), μπάρες δημητριακών ή λίγη σοκολάτα υγείας έτσι ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στην άσκηση. Μετά το γυμναστήριο το γεύμα μας καλό θα ήταν να αποτελείται από ένα συνδιασμό πρωτείνης και καλών υδατανθράκων όπως για παράδειγμα κοτόπουλο με ρύζι ή τόστ με γαλοπούλα-τυρί και ψωμί ολικής άλεσης. Ενώ αν δε μπορείς να αντισταθείς στο γλυκό όρισε 1-2 μέρες της εβδομάδας μέσα στις οποίες μπορείς να καταναλώνεις το αγαπημένο σου dessert!

Σε τελική ανάλυση για την υγιή απώλεια βάρους πρέπει να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίμε αλλά όχι λιγότερες από όσες χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργεί σωστά.

YOGA with FRANKIE