Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό;

Κάθε άνοιξη τα ίδια… Το καλοκαίρι είναι μόλις τρεις μήνες μακριά και εσύ πρέπει να χάσεις μερικά ακόμα κιλάκια για να μπορείς να βάλεις εκείνο το μαγιό, που ερωτεύτηκες από την πρώτη στιγμή που το είδες!

Ναι, εκείνο το σούπερ hot Banana Moon® μαγιό, που φοράει και η Φαρμάκη στο Survivor.

bananan

Γιατί φέτος τα μαγιό του πιο trendy beach brand, βρίσκονται στον Άγιο Δομίνικο και συντροφεύουν τους παίκτες του  Survivor σε κάθε τους στιγμή στο παιχνίδι και φυσικά θα συνοδέψουν και εσένα στις διακοπές.

Αυτό το καλοκαίρι, λοιπόν, το έχεις δηλώσει στον εαυτό σου (καλά και πέρυσι το είχες κάνει, αλλά οκ!), πως θα τα καταφέρεις και θα χτίσεις επιτέλους το bikini body, που ονειρεύεσαι.

Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και δεν χρειάζεται να τρέφεσαι μόνο με καρύδες [βλέπε:Σπυροπούλου] για να φορέσεις το αγαπημένο σου μαγιό.

Λίγη προσπάθεια, αρκετή θέληση και φυσικά θετική διάθεση, είναι τα συστατικά που θα σε κάνουν την πιο hot παρουσία του νησιού!

Ωστόσο μην ξεχνάς, για  κάθε σωματότυπο υπάρχει και το κατάλληλο μαγιό, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα αρκεί να κάνεις την ιδανική επιλογή για το δικό σου, σώμα!

Τα υπέροχα Banana Moon® μαγιό αναδεικνύουν με μοναδικό τρόπο κάθε γυναίκα, κρύβοντας ωστόσο, τις μικρο-ατέλειες που η καθεμιά από μας έχει.

54

Οι συλλογές  της Banana Moon® επίσης, χαρακτηρίζονται από τα ζωντανά χρώματα, τα έντονα prints, το μοντέρνο casual look και την sexy διάθεση και σε περιμένουν να τις ανακαλύψεις!

Για αυτό τον λόγο, παρακάτω θα βρεις μερικές απλές συμβουλές, που θα σε φέρουν πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα , θα φτιάξουν την διάθεση, σου και έτσι θα περάσεις το ωραιότερο καλοκαίρι της ζωής σου γιατί… life is better in a bikini!

girls

Πιες νερό πριν το φαγητό

Το νερό καθ” όλη τη διάρκεια της ημέρας αλλά και πριν το γεύμα, προωθεί την σωστή πέψη. Μάλιστα, δύο ποτήρια νερό πριν από το φαγητό θα σας κάνουν να αισθάνεστε χορτάτοι, οπότε θα τρώτε λιγότερο.

Φάε πρωινό

Η ιδέα του να μην ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα χορτάτο πρωινό είναι εντελώς λανθασμένη. Αν δεν φας το πρωί, ο μεταβολισμός σου επιβραδύνεται, ενώ αυξάνεται και η ινσουλίνη στο σώμα σου. Δοκίμασε βρώμη, γιαούρτι, ένα τοστ με αβοκάντο ή μια ομελέτα.

 Μην τρως «βαριά» το βράδυ

Έρευνα δείχνει πως όσοι καταναλώνουν «βαριά» γεύματα για βραδινό τείνουν να χάνουν λιγότερο βάρος απ” ότι εκείνους που προτιμούν να απολαμβάνουν ένα πλούσιο μεσημεριανό. Το σώμα αφομοιώνει τα τρόφιμα με διαφορετικούς τρόπους σε διαφορετικούς χρόνους.

 Φρούτα και λαχανικά, οι τοπ «σύμμαχοί» σου

Αντί να τρως υδατάνθρακες ή λιπαρά, φάε χρωματιστούς καρπούς της φύσης. Θα γεμίσεις με θρεπτικές ουσίες και φυτικές ίνες, που θα σε κάνουν να αισθανθείς πλήρης.

Γυμνάσου με βάρη

Οι ασκήσεις με βάρη είναι κατάλληλες να ενδυναμώσεις τους μυς σου και να χάσεις θερμίδες. Έρευνες δείχνουν επίσης ότι, σε αντίθεση με την αεροβική άσκηση, η άσκηση με βάρη αυξάνει τις θερμίδες που καίτε σε κατάσταση ηρεμίας μέχρι και 39 ώρες μετά την προπόνησή σας. Επιπλέον, όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχει το σώμα σας, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε τη μέρα.

 Κάνε τον ύπνο προτεραιότητα

Όταν δεν κοιμάσαι αρκετά, οι ορμόνες που ρυθμίζουν την όρεξη ανεβοκατεβαίνουν, με αποτέλεσμα να τρως πολύ περισσότερο απ” αυτό που χρειάζεσαι.

YOGA with FRANKIE