Διατροφή μετά το Πάσχα: τι να προσέξετε!

Με την πάροδο του Πάσχα, aka της ημέρας όπου πέφτουμε με μούτρα στο κρέας, στα τζατζίκια, στα γλυκά και γενικότερα στο φαγητό, το στομάχι αρχίζει να υποφέρει.

Αυτός βέβαια δεν είναι λόγος να του στερήσουμε οποιαδήποτε τροφή από δω και στο εξής, αλλά πρέπει να ακολουθήσουμε κάποια βήματα για να το επαναφέρουμε στις κανονικές συνθήκες λειτουργίας του

1. Δεν πρέπει να καταφύγετε στην αφαγια ή στην αυστηρή δίαιτα. Δεν θέλετε να στερήσετε βασικές και αναγκαίες βιταμίνες από τον οργαισμό σας που είναι χρήσιμες για την ομαλή λειτουργία του!

2. Καταναλώστε λαδερά, όσπρια και ψάρια και αποφύγεται τα κόκκινα κρέατα.

3. Ενυδατωθείτε. Φροντίστε να παραμένει ο οργανισμός σας ενυδατωμένος κυρίως με νερό, αλλά και με φυσικούς χυμούς, γάλα, τσάι, καφέ και σούπες.

4. Εάν θελήσετε να ακολουθήσετε συγκεκριμένο διαιτολόγιο απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό και φροντίστε να προσλαμβάνετε τις απαραίτητες ποσότητες σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

5. Περπατήστε ή κάντε αερόβια γυμναστική.

6. Περιορίσε τη ζάχαρη και το αλάτι, καθώς και την κατανάλωση ποτών και αναψυκτικών.

 

YOGA with FRANKIE