5 γλυκά φθινοπωρινά σνακ με φρούτα ή σοκολάτα με λιγότερες από 200 θερμίδες

1.Αποξηραμένα μήλα με κανέλα και ντιπ γιαουρτιού

Ένα σνακ με φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, κάλιο, ασβέστιο και σούπερ υγιεινή κανέλα που ενισχύει την καύση λίπους σε ένα γλυκό συνδυασμό. Αποξήρανε τα μήλα σου και βούτηξέ τα σε στραγγιστό γιαούρτι με λίγο εκχύλισμα κανέλας.

Θερμίδες: 165

2. Ροδάκινα της αγαύης:

Ξέχνα τα ροδάκινα με κρέμα. Απόλαυσε τα ροδάκινα με μια κουταλιά νέκταρ αγαύης που είναι γεμάτη γλύκα, βιταμίνη C και κάλιο.

Θερμίδες: 120

3. Αχλάδια με βούτυρο αμυγδάλου

Βαρέθηκες τα μήλα; Δοκίμασε τα γλυκά αχλάδια σε φέτες με μια κουταλιά βούτυρο αμυγδάλου.

Θερμίδες: 165

4. Σταφύλια με μέλι!

Η έξτρα πινελιά στα σταφύλια εποχής, είναι μια κουταλιά μέλι που ταιριάζει εξαιρετικά με τα κόκκινα σταφύλια.

Θερμίδες: 205

5. Πουτίγκα σοκολάτας χωρίς λιπαρά με αμύγδαλα:

Κάποιες κλασικές συνταγές, όπως η πουτίγκα σοκολάτας συνδυάζεται υπέροχα με φιλέ αμυγδάλου ή ψιλοκομμένα καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Θερμίδες: 192

YOGA with FRANKIE