Δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη… για γρήγορο κάψιμο λίπους

Εσείς έχετε ποτέ προσπαθήσει να εκμεταλλευτείτε το γλυκαιμικό δείκτη των τροφίμων, ώστε να μπορέσετε να χάσετε κιλά;

Έρευνα του Πανεπιστημίου του Σίντνεϊ δείχνει ότι η δίαιτα του γλυκαιμικού δείκτη είναι μια πολύ καλή λύση για να χάσουμε λίπος και ταυτόχρονα βάρος, αλλά και για να μειώσουμε τα επίπεδα της χοληστερίνης μας. Οι επιστήμονες ζήτησαν από 189 άνδρες και γυναίκες, ηλικίας από 18 έως 40 ετών, να κάνουν διαφορετικές δίαιτες: με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, αλλά και μία άλλη, χαμηλή σε υδατάνθρακες. Ενώ όλοι έχασαν ανάμεσα στο 4,2% και το 6,2% του βάρους τους, εκείνοι που έκαναν τη δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη έχασαν 80% περισσότερο λίπος από όσους έκαναν τις άλλες δίαιτες.

Εσείς έχετε ποτέ προσπαθήσει να εκμεταλλευτείτε το γλυκαιμικό δείκτη των τροφίμων, ώστε να μπορέσετε να χάσετε κιλά; Αν το προσπαθήσετε, μπορείτε να χάσετε μέχρι και 1 κιλό την εβδομάδα και μάλιστα καθαρό λίπος. Με τη βοήθεια του γλυκαιμικού δείκτη, τα τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες μπαίνουν σε κατηγορίες ανάλογα με το πόσο αυξάνουν το σάκχαρο του αίματός μας μετά την κατανάλωσή τους. Επιλέγουμε, λοιπόν, τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, που -αντίθετα με όσα έχουν υψηλό δείκτη- δεν αυξάνουν πολύ τα επίπεδα του σακχάρου στον οργανισμό και παράλληλα έχουν την ιδιότητα να μας χορταίνουν για πολύ περισσότερο (κυρίως όταν είναι πλούσια σε φυτικές ίνες).

Ενδεικτικά:

Ημέρα 1η

• Πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με 3 κ.σ. κουάκερ με σοκολάτα.

• Σνακ 4-5 αμύγδαλα και 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα.

• Μεσημεριανό Μακαρόνια ολικής αλέσεως (1 φλιτζάνι) με 2 κ.σ. κιμά και 2 κ.σ. τριμμένο τυρί και 1 μπολ σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

• Σνακ 2-3 καρύδια και 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα.

• Βραδινό 2 καλαμάκια κοτόπουλο και πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Ημέρα 2η

• Πρωινό 1 ποτήρι γάλα 0-1,5% λιπαρά και 2 κριτσίνια πολύσπορα.

• Σνακ 2 πτι-μπερ σικάλεως.

• Μεσημεριανό Χοιρινή μπριζόλα ψητή (150 γρ.) με σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 3 κ.σ. πληγούρι, 30 γρ.ανθότυρο και μία φρυγανιά σικάλεως.

• Σνακ Γιαούρτι 2% λιπαρά με 1 κ.γ. μέλι.

• Βραδινό Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, μία φέτα τυρί light και μία φέτα γαλοπούλα και πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Ημέρα 3η

• Πρωινό Αραβική πίτα ολικής αλέσεως (μικρή) με 3 κ.σ. κατίκι Δομοκού, 2 φέτες γαλοπούλα και ντομάτα.

• Σνακ 2 πτι-μπερ σικάλεως.

• Μεσημεριανό Κολοκυθάκια γεμιστά με ρύζι και κιμά (2) με 1 κ.σ. αβγολέμονο, 30 γρ. φέτα και σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και παξιμαδάκι κρίθινο.

• Σνακ 2-3 καρύδια και 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα.

• Βραδινό Τονοσαλάτα με 120 γρ. τόνο και πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 2 φρυγανιές σικάλεως.

Ημέρα 4η

• Πρωινό 1 ποτήρι γάλα 0-1,5% λιπαρά με 3 κ.σ. βρόμη με σοκολάτα.

• Σνακ Αχλάδι.

• Μεσημεριανό Μία μερίδα φακές (1 φλιτζάνι) με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 70 γρ. τόνο, πράσινη σαλάτα και παξιμαδάκι κρίθινο.

• Σνακ Γιαούρτι 2% λιπαρά με 1 κ.γ. μέλι.

• Βραδινό Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, μία φέτα τυρί light και μία φέτα γαλοπούλα και πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Ημέρα 5η

• Πρωινό Ένα ποτήρι γάλα 0-1,5% λιπαρά και 2 κριτσίνια πολύσπορα.

• Σνακ 4-5 αμύγδαλα και 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα.

• Μεσημεριανό Μπιφτέκια μοσχαρίσια ψητά (170 γρ.) με 3 κ.σ. κινόα, 25 γρ. ανθότυρο και 1 μπολ σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

• Σνακ Μήλο.

• Βραδινό Ομελέτα με 2 αβγά, μία φέτα τυρί light και μία φέτα γαλοπούλα, μία φρυγανιά σικάλεως και σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Ημέρα 6η

• Πρωινό Αραβική πίτα ολικής αλέσεως (μικρή) με 3 κ.σ. κατίκι Δομοκού, 2 φέτες γαλοπούλα και ντομάτα.

• Σνακ 2 πτι-μπερ σικάλεως.

• Μεσημεριανό Μοσχαρίσια ή χοιρινή μπριζόλα ψητή (150 γρ.) με σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

• Σνακ Γιαούρτι 2% λιπαρά με 1 κ.γ. μέλι.

• Βραδινό Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, μία φέτα τυρί light και μία φέτα γαλοπούλα και πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

μέρα 7η

• Πρωινό 1 ποτήρι γάλα 0-1,5% λιπαρά με 3 κ.σ. βρόμη με σοκολάτα.

• Σνακ 3 μανταρίνια.

• Μεσημεριανό Ψάρι ψητό (130 γρ.) με 1 φλιτζάνι σούπα με λαχανικά και ρύζι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, παξιμαδάκι και σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

• Σνακ 2-3 καρύδια και 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα.

• Βραδινό 2 καλαμάκια κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

ΠΗΓΗ: http://www.shape.gr

YOGA with FRANKIE