»The Plank»: Οι κοιλιακοί μπορούν να γίνουν διασκεδαστική υπόθεση

Σώμα στην ευθεία, πόδια τεντωμένα, αγκώνες κολλημένοι στο πάτωμα και μετράμε για 50 δευτερόλεπτα. Με το που ακούς την φράση αυτή από το στόμα του προπονητή ή της γυμνάστριάς σου παίρνεις βαθιές ανάσες καθώς γνωρίζεις τι επακολουθεί. Το μυαλό σου κάνει σπριντ για τα επόμενα λεπτά προσπαθώντας να σκεφτεί ευχάριστα πράγματα και να αγνοήσει τις κραυγές πόνου της κοιλιάς σου. Καλά κατάλαβες, η άσκηση της «σανίδας’’ δεν είναι ανώδυνη υπόθεση.

Έχοντας όμως την γνώση πως η σανίδα είναι η πιο αποτελεσματική άσκηση κοιλιακών, είμαι πλέον αποφασισμένη να μην την παραλείπω από καμία μου προπόνηση. Μία, δύο παραλλαγές της μπορούν να κάνουν τα δευτερόλεπτα αυτά κάπως πιο… ανώδυνα. Και ξέρεις κάτι, τι είναι ο πόνος των κοιλιακών μπροστά σε μια γραμμωμένη κοιλιά;

Στο παρακάτω βίντεο θα δεις μία από τις παραλλαγές της σανίδας που εγώ προσωπικά αγαπώ και κάνω με περισσότερη διάθεση. Να θυμάσαι πως οι καλές αναπνοές είναι ο νούμερο ένα κανόνας για σωστά και γρήγορα αποτελέσματα. Ακολουθώντας την συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζεις ιδιαίτερα και τους πλάγιους κοιλιακούς σου (ναι, ναι αυτή η σέξι γραμμή στα πλάγια της κοιλιάς σου) και για αυτό μην την παραμελήσεις.

YOGA with FRANKIE